loading...
TEN SPORT
Stephan El Shaarawy بازدید : 167 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)
سسک فابرگاس،هافبک بارسلونا،اعلام کرد که نسبت به فصل گذشته از نظر فیزیکی شرایط بهتری دارد و می خواهد هر چه بیشتر پیشرفت کند؛این ملی پوش اسپانیایی که در تابستان2011 از آرسنال به بارسلونا پیوست،بعداز روزهای سختی که در فصل قبل داشت،اکنون کاملا در ترکیب آبی و اناری ها جا افتاده است.او در گفتگو با خبرنگاران گفت:کاملا راحت و آسوده هستم.با تیم بیشتر سازگار شده ام و نسبت به فصل گذشته،از نظر فیزیکی بهتر هستم.از ابتدای فصل به سختی کار کرده ام تا به شرایط خوبی برسم.من بسیار مبارزه جو هستم و همیشه می خواهم پیشرفت کنم.بعد از هر دیدار آنچه انجام داده ام،نگاه می کنم و سعی می کنم به کارهای بهتری که میتوانم برای تیم انجام بدهم،فکر کنم همیشه می توان کارهای بهترو بیشتری انجام داد.فابرگاس در رقابت های این فصل8 گل در همه ی رقابت ها براب بارسا بخ ثمر رسانده.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بـــه ســـایـــت TEN SPORT خـــوش آمـــدیـــد...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ایمیل مدیر سایت
    elsharaawy92@mailsara.ir
    نویسنده
    این سایت به یک نویسنده ای که خبرهای روز ورزشی را میتواند در این سایت وارد کند نیازمندیم.لطفا اگر میخواهید نویسنده این وبلاگ باشید در قسمت نظرات بگید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 870
  • بازدید کلی : 11,135
  • کدهای اختصاصی
    http://www.digitaltrends.com/wp-content/uploads/2013/02/assassins-creed-3.jpg